6. december 2007

Pasji drek

Počutim sem se kot Mike Rowe v Dirty Jobs. Pravkar sem čistil čevelj dvoletnega sina. Nehote je stopil na pasji iztrebek. Že dostikrat sem z balkona opazoval sprehajalce psov, kako čakajo da se njihov cucek podela in mirno, brez slabe vesti nadaljujejo "sprehod". Vedno sem pomislil na zračno puško. A ne bi se spravil na ubogo žival, ampak na njegovega dvonogega sprehajalca.

Ampak vedno imam to srečo, da srečujem le kulturne sprehajalce, ki imajo vedno vrečke v žepu in drek poberejo ter odložijo v koš za smeti. Ko mi bo pa ta "sreča" obrnila hrbet in če bo po mojem opozorilu drek še vedno na tleh, ga bom z golo roko prijel in ga dvonožcu porinil v usta. Če sem tole čiščenje sedaj preživel, bom topel pasji drek v roki tudi!

4 komentarji:

Aleš pravi ...

Frizbi, frizbi :-) Ne se vzburjat :-)

Topel drek zjutraj v roki, sicer na roki vrečki clo paše, če je zunaj -6C :-)
Se pa strinjam s tabo... odkar imam LeeLoo pizdakam tudi jaz... ker pobiram še dreke od koga drugega. Pa me vsi sprašujejo zakaj? Zato, da ne stopim nanj, naslednji dan.
Pa res je malenkost pobrati drek.

Anonimni pravi ...

Predlagam, da ko ti bo ta "sreča" obrnila hrbet, da vse skupaj dokumentiraš. Topel drekec v ustih dvonožca zna postati prava youtube uspešnica.

Aleš pravi ...

Da, da, se strinjam za claw-om, obvezno video :-)

frizbi pravi ...

Hvala za predloge. Fotoaparat odslej vedno s seboj, v torbico spravit še par vrečk in youtube serija "Dog Shit - Leave & Eat" je tu :)
Bi se dalo še zaslužit s prodajo oglasnega prostora na vrečki :)